Witam, zakupiłem subwoofer BLAUPUNKT GTB 8200A. Podłączyłem już mase i zasilanie z aku. Pozostał kabel wzbudzający, więc co jak i gdzie podłączyć. Jestem zielony w tym temacie.
Pozdrawiam
Mam nadzieje że dobry prefix
BLAUPUNKT GTB 8200A
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
-
- VWGolf.pl Killer
BLAUPUNKT GTB 8200A
przewód ten pod radio do remote, włączy się za każdym razem po włączeniu radia lub jak kto woli mały pstryczek i do plusa...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
BLAUPUNKT GTB 8200A
Dobry To jeszcze raz Ja podłączyłem się niby do tego niebieskiego kabelka ale subwoofer jest cały czas włączony.
-
- VWGolf.pl Killer
BLAUPUNKT GTB 8200A
sprawdź czy po wyłączeniu radia jest nadal napięcie na tym niebieskim,ale jest temat tego typu że subwoofer trzyma napięcie a właściwie jest włączony jakiś czas,sprawdź wyłącz radio i cczekaj ....
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
BLAUPUNKT GTB 8200A
Horse, A więc tak. Ja mając radio Sony podłączyłem wzbudzenie wzmacniacza pod niebieski kabel wychodzący z radia. Radio włączałem - wzmacniacz się załączał. Wyłączałem radio to wzmacniacz też się wyłączał.
Wg tego schematu podłączyłem wzmacniacz pod nowe radio i co dziwne??? Wzmacniacz był cały czas wzbudzony. Czy radio było włączone czy nie. Nawet jak kluczyk ze stacyjki wyjąłem to wzmacniacz był wzbudzony a radio mam po zapłonie.
Problem wzbudzonego wzmacniacza został rozwiązany jak zamiast pod niebieski kabel REM radia podłączyłem wzbudzenie pod żółty lub czerwony kabel kostki zasilającej ISO. Pod ten gdzie pojawia się napięcie po zapłonie.
Wg tego schematu podłączyłem wzmacniacz pod nowe radio i co dziwne??? Wzmacniacz był cały czas wzbudzony. Czy radio było włączone czy nie. Nawet jak kluczyk ze stacyjki wyjąłem to wzmacniacz był wzbudzony a radio mam po zapłonie.