dlaczego gasnie jak wciskam sprzeglo?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
A zapomnialem o danych Rok:1992
Poj: 1,6 benz
[ Dodano: Pon Lis 14, 2005 21:08 ]
Pliwo raczej wykluczam bo tankuje tylko w jednym punkcie Orlenu !! Ale to jest Polska hmm
[ Dodano: Pon Lis 14, 2005 21:12 ]
Ale teras jerzdze na jednym zbiorniku i czasem moge przejechac ze 100 km i jest ok a czasem 10 km i lipa problem wkurzajacy na maksa!! dzieki za pomoc !! Trudne do zidentyfikowania poniewaz problem pojawia sie strasznie nieregularnie !! Co polecacie z doswiadczenia to zaras do garazu i próbujemy!
[ Dodano: Pon Lis 14, 2005 21:14 ]
ok ale gdzie jest ten kod literowy to zaras podam? Dzieki!
[ Dodano: Pon Lis 14, 2005 21:17 ]
hej chlopaki co z wami sie dzieje?? Wiem ze jestem zarejestrowany jako nowicjusz ale kiedys trzeba zaczac hihi
Poj: 1,6 benz
[ Dodano: Pon Lis 14, 2005 21:08 ]
Pliwo raczej wykluczam bo tankuje tylko w jednym punkcie Orlenu !! Ale to jest Polska hmm
[ Dodano: Pon Lis 14, 2005 21:12 ]
Ale teras jerzdze na jednym zbiorniku i czasem moge przejechac ze 100 km i jest ok a czasem 10 km i lipa problem wkurzajacy na maksa!! dzieki za pomoc !! Trudne do zidentyfikowania poniewaz problem pojawia sie strasznie nieregularnie !! Co polecacie z doswiadczenia to zaras do garazu i próbujemy!
[ Dodano: Pon Lis 14, 2005 21:14 ]
ok ale gdzie jest ten kod literowy to zaras podam? Dzieki!
[ Dodano: Pon Lis 14, 2005 21:17 ]
hej chlopaki co z wami sie dzieje?? Wiem ze jestem zarejestrowany jako nowicjusz ale kiedys trzeba zaczac hihi
ja kiedys podobne zjawisko mialem za starych czasow jak poldkem jezdzilem! byla glopia sytuacja ale realna mialem brak masy przy silniku i w chwili wciskania sprzegła mase ciagnelo przez linke i robilo jakies głopie zwarcie! moze sprawdz u siebie mase silnika nie wiem jak to jest dokładnie rozegrane w twoim golfiku! pozdrawiam